O cântăreață a fost aleasă în funcția de country manager PayU România

elena

Elena Gheorghe a fost numită country manager PayU România iar Marius Costin este noul responsabil de gestionarea celor mai mari comercianţi, informează compania.

Potrivit unui comunicat al furnizorului de servicii de plată online, transmis miercuri AGERPRES, Elena Gheorghe va fi responsabilă de gestionarea procesului de fuziune transfrontalieră cu compania-mamă şi de gestionarea componentei de plată online pentru companiile din Grupul Naspers din regiune. Gheorghe este, de mai bine de nouă ani, parte din echipa liderului pieţei de plăţi online din România. Timp de cinci ani a condus departamentul financiar din poziţia de Finance Manager, iar din 2016 ocupă poziţia de Business Development Manager.

Primul proiect de amploare în cadrul PayU România a fost coordonarea finanţării pentru extinderea platformei de plăţi în alte noi patru ţări, precum Ungaria, Rusia, Turcia şi Ucraina. În 2015 a gestionat procesul de transformare a companiei şi fuziunea transfrontalieră cu compania-mamă. De asemenea, Elena Gheorghe a fost responsabilă de implementarea de noi metode şi modele de business cu 14 instituţii financiare din România, Ungaria şi Bulgaria şi de gestionarea componentei de plăţi online a companiilor din grupul Naspers din regiune (eMAG, Fashion Days, Depanero, OLX, PC Garage, Sameday, Tazz by eMAG).

Alături de cei mai importanţi jucători din domeniul financiar şi e-commerce, Elena Gheorghe a coordonat lansarea de noi produse inovatoare, printre care primul marketplace din România, serviciul Instant Money Back, VISA off-us Intallments şi PayU Online Credit.

La rândul său, Marius Costin, country manager PayU România din anul 2015, va fi responsabil de gestionarea celor mai mari comercianţi ai companiei, precum şi de dezvoltarea de noi parteneriate cu clienţi de acelaşi calibru. Acesta va avea în subordine echipele din EMEA şi US de Sales, Sales Engeneering şi Lead Generation. Prin această schimbare, managerul român, cu peste 17 ani de experienţă în patru industrii diferite, devine unul dintre cei mai importanţi executivi ai PayU, unul dintre cei mai importanţi jucători globali în domeniul fintech.

În ultimii cinci ani, PayU România a înregistrat creşteri constante de la an la an, ajungând ca în prezent să proceseze anual peste 28 de milioane de tranzacţii şi peste 5,7 miliarde de lei, mai mult cu 420%, respectiv 530% decât în 2015. Tot în această perioadă, numărul tranzacţiilor de Black Friday au crescut cu 790%, iar volumele procesate cu 544%.

PayU este principalul furnizor de servicii de plată online pe 18 pieţe emergente, dedicat creării unui proces de plată rapid, simplu şi eficient pentru comercianţi şi cumpărători.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMAG, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii.

Lasă un răspuns