CFR a modernizat 14 poduri feroviare. Podul CFR de peste Olt a fost redat traficului feroviar

cfr

Lucrările la infrastructura  feroviară de pe magistrala Craiova  au fost finalizate . Astfel că începând de astăzi se reia circulația feroviară pe ruta Slatina- Piatra Olt. Aceste lucrări au avut o valoare de 27 de milioane de lei și au inclus și modernizarea a 14 poduri și podețe .

Printre acestea se află și podul  feroviar construit peste râul Olt, în apropiere de Slatina.

„Circulaţia trenurilor a fost reluată pe ruta directă Slatina – Piatra Olt, odată cu redeschiderea podului de cale ferată de la km 197+557, inclus în programul destinat exclusiv lucrărilor de modernizare a 14 poduri şi podeţe (etapa I – 3 loturi), de pe raza SRCF Craiova, cu finanţare asigurată din fonduri nerambursabile şi de la Bugetul de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020. Lucrările de modernizare a podului CF de la km 197+557 (372,45 m) şi de amenajare a albiei, incluse în lotul 2, sunt executate de SC STRABAG şi au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie, prin creşterea vitezei şi a gradului de siguranţă“, a anunţat purtătorul de cuvânt al CFR Infrastructură, Oana Brânzan.

  Din lotul de 14 poduri şi podeţe modernizate, din care face parte şi cel în discuţie, 11 au fost deja redeschise circulaţiei, iar trei sunt încă în construcţi

Lista celor 11 poduri redeschise circulației

◘ Pod km 197+557, între stațiile Slatina – Piatra Olt

◘ Pod Km 115 + 565, între stațiile Măldăieni și Mihăiești

◘ Pod Km 99 + 523, între stațiile Golești și Pitești

◘ Podeț Km 226 + 575, între stațiile Balș și Spineni

◘ Pod Km 55 + 812, între stațiile Pojoreni și Copacioasa

◘ Pod Km 15 + 550, între stațiile Jirov și Corcova

◘ Pod Km 20 + 698, între stațiile Corcova și Motru Est

◘ Podeț Km 279 + 884, între stațiile Coțofeni și Răcari

◘ Podeț Km 5 + 303, în stația Țânțăreni (liniile I și II)

◘ Podeț Km 6 + 592, între stațiile Țânțăreni și Gilort

◘ Podeț Km 6 + 939, între stațiile Țânțăreni ți Gilort

3 obiective în execuție

◘ Podeț Km 357 + 760, între stațiile Valea Fratelui și Turnu Roșu

◘ Pod Km 40 + 875, între stațiile Bărbătești și Jupânești

◘ Podeț Km 286 + 035, în stația Filiași (liniile I – VIII)

Valoare totală a contractelor pentru modernizarea a 14 poduri și podețe este de aproximativ 60. milioane de lei, iar sursa de finanțare fiind din fonduri nerambursabile și din buget de stat

Lasă un răspuns