Sute de olteni nemulțumiți au apelat la OPC

opc

Inspectorii OPC au avut de soluționat 578 petiţii înregistrate in anul 2020 (39,9 % dintre acestea îndomeniul prestărilor de servicii, 50,9% în domeniul produselorcnealimentare şi 9,2% în domeniul produselor alimentare), s-au soluţionatun numar de 559 petiţii, reprezentând 96,71% din petiţiile înregistrate,restul fiind în curs de soluţionare.

188 din petiţiile solutionate au fost închise cu rezolvare amiabilă, 37petiţii au fost concluzionate ca fiind întemeiate, 54 petiţii au fost retrase, 6petiţii au fost închise ca nesoluţionabile, 58 petiţii au fost redirecţionatecătre alte instituţii, 160 petiţii au fost concluzionate ca fiind neîntemeiate, iar 56 petiţii au fost clasate din cauza neataşării documentelor care săaibă legatură cu aspectele reclamate.

Potrivit șefului OPC Olt, Angelica Filotie, cel mai reclamate de la începutul anului până în prezent sunt următoarele: 1. electronice şi electrocasnice2. servicii telefonie (fixă, mobilă) 3. terminale mobile (telefoane mobile) În anul 2020 s-au înregistrat cu 65 petiții mai mult față de anul 2019,când au fost înregistrate la sediul C.J.P.C. Olt un număr de 513 petiții.

Lasă un răspuns