Facturile CAO vor veni după un consum estimat

cao-apometre

Pentru o perioadă nedeterminată, apometrele CAO nu vir mai fi citite, urmând ca facturarea să fie făcută după un consum estimat. Compania de Apă a anunțat că suspendă  activitatea Biroului Unic, a Compartimentului Citire Facturare și a Serviciului Registratură. Această măsură a fost luată pentru a preveni răspândirea COVID 19.

  „Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații noștri care lucrează cu clienții, în contextul epidemiei de coronavirus. Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare vor primi facturile pentru luna martie cu un consum estimat, cu posibilitatea prelungirii acestei măsuri și pentru lunile următoare. Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, punem la dispoziția clienților adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728.851.752. Acestea vor fi soluționate în cel mai scurt timp, iar clienții noștri vor primi răspunsurile pe e-mail sau poștă”, se arată în comunicatul emis de CAO.

Pentru sesizarea unor  probleme legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele a fost pus la dispoziția cetățenilor  numărul de telefon de la Dispecerat – 0249.423.419.

CAO anunță că în continuare activitatea casieriilor se desfășoară după program normal, dar cu restricțiile impuse de epidemiologi.

„Beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare din localitățile Vitomirești, Vulturești, Dobroteasa și Valea Mare pot plăti facturile la birourile Companiei de Apă Olt din sediile primăriilor. Pentru plata facturilor, recomandăm clienților noștri utilizarea metodelor de plată on-line, card bancar. Clienții noștri au la dispoziție și aplicația CAO mobile, pe care o pot folosi pentru a evita deplasările la casierii”, a mai  transmis Compania de Apă.

Lasă un răspuns