LIDL a restricționat accesul clienților în magazin

Sănătatea angajaților și clienților noștri este prioritară pentru noi.

Din dorința de a le proteja sănătatea, am luat o serie de măsuri care să limiteze aglomerația pentru a preveni răspândirea virusului COVID 19. Printre aceste măsuri se numără și limitarea numărului de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în aproximativ 70 de magazine cu flux mare de clienți, din întreaga țară, accesul în magazin se face dirijat.

Urmărim în permanență evoluția răspândirii virusului COVID 19 și recomandările autorităților și reevaluăm aceste măsuri ori de câte ori este nevoie, astfel încât angajații și clienții noștri să fie în siguranță. Le recomandăm clienților noștri să păstreze o distanță de cel puțin un metru față de alte persoane atunci când aleg produsele de la raft sau așteaptă la intrarea în magazin, respectiv la casa de marcat”, ne-a transmis LIDL.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Descoperă mai multe la Gazeta Publica

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura